07
декабрь
2022
«Бала тұлғасын дамытуда мектептің білім беру кеңістігін құрастырудың психологиялық-педагогикалық аспектілері»
«Бала тұлғасын дамытуда мектептің білім беру кеңістігін құрастырудың психологиялық-педагогикалық аспектілері» тақырыбында эксперименттік алаңы жұмысын бастады.
Эксперимент алаңының мақсаты: бала тұлғасын дамытуда мектептің білім беру кеңістігін құрастырудың теориялық-әдіснамалық тұрғыда негіздеу,психологиялық-педагогикалық аспектілерін анықтау,ғылыми-әдістемесін жасау,тәжірибелік сынақтан өткізу. Психологиялық-педагогикалық эксперимент шартты түрде 3 кезеңнен тұрады. 2022-2027 жылдар аралығына жоспарланып отыр. Ұйымдастыру кезеңі бойынша мектептің білім беру кеңістігінде психологиялық-педагогикалық тәсілдер арқылы бала тұлғасын дамытудың моделі құрастырылады.
Эксперимент алаңының мақсаты: бала тұлғасын дамытуда мектептің білім беру кеңістігін құрастырудың теориялық-әдіснамалық тұрғыда негіздеу,психологиялық-педагогикалық аспектілерін анықтау,ғылыми-әдістемесін жасау,тәжірибелік сынақтан өткізу. Психологиялық-педагогикалық эксперимент шартты түрде 3 кезеңнен тұрады. 2022-2027 жылдар аралығына жоспарланып отыр. Ұйымдастыру кезеңі бойынша мектептің білім беру кеңістігінде психологиялық-педагогикалық тәсілдер арқылы бала тұлғасын дамытудың моделі құрастырылады.
