ГИМНАЗИЯНЫҢ ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК ОРТАЛЫҒЫНЫҢ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
ГИМНАЗИЯНЫҢ ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК ОРТАЛЫҒЫНЫҢ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Мақсаты:
Гимназияның әдістемелік жұмысын ұйымдастырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарына басшылық жасау.
Міндеттері:
- Орталықтың ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру.
- Оқу үрдісін ғылыми-әдістемелік жұмыспен қамтамасыз ету.
- Педагог кадрлардың біліктілігін жоғарылату мақсатында іс-шаралар өткізу.
- Кафедра, әдістемелік бірлестіктердің жұмыс жүйесіне бағыт-бағдар беру.
- Озат педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау, насихаттау.
- Жас мамандармен жұмыс.
- Семинар, байқау, конкурс, шеберлік сыныптарын өткізуді ұйымдастыру.
Күтілетін нәтижелер:
·Мұғалімдер педагогикалық, әдістемелік тренингтер, практикалық сабақтар, коучингтер, семинарлар арқылы үнемі кәсіби деңгейін арттырып отырады.
·Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін меңгеру, әдістемелік жұмыстарды жаңаша ұйымдастыру жолдары жүзеге асырылады.
·Түрлі мониторинг, шығармашылық есеп беру арқылы жаңа әдістерді қолданудың тиімділігі мен олқылықтары үнемі талқыланып отырады.
·Дарынды балалардың шығармашылық мүмкіндіктерін дамытуға жағдай жасалынып, таланттыоқушыларды анықтау мақсатындағы жүргізілетін жұмыстар жетілдіріледі.
·Жаңартылған білім беру мазмұнына көшуге байланысты мұғалімдердің, мектеп әкімшілігінің ғылыми теориялық тұрғыда білімін жетілдіру мақсатында іс-шаралар ұйымдастырылып, білімін жетілдіру курстарынан өтілуі толық қамтамасыз етіледі.
·Мұғалім мен оқушы арасындағы ізгілендіру қарым-қатынасын және жан-жақты өмірге бейім жеке тұлғаны қалыптастыру мақсатында оқу-тәрбие үрдісінің жаңа әдістерін пайдалану қолға алынады.
·Шәкіртті оқу үрдісінде дара тұлға ретінде қабылдап, қарым-қатынасын жетілдіріп, оқушылардың танымдық, сезімдік құндылықтарын, практикалық іс-әрекеттерін дамыту қолға алынады.
·Оқушылар деңгейіне сәйкес міндетті гимназиялық білім деңгейін меңгере отырып, гимназистердің білімін шығармашылық деңгейге жеткізеді.
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Мерзімі |
Жауапты |
Орындалу нәтижесі, қаралу орны |
|
І. Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және өткізу.
|
|||||
1. |
2016-2017 оқу жылындағы ғылыми-әдістемелік орталықтың жұмысына талдау. 2017-2018 оқу жылындағы міндеттер, негізгі бағыттар, ғылыми-әдістемелік орталық жұмыс жоспарын бекіту. |
тамыз |
ДҒӘІЖО |
педагогикалық кеңесте талдау |
|
2. |
Талантты, шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалімдерді анықтау мақсатында олимпиада, конкурстарға қатыстыру, семинарлар, дөңгелек үстелдер өткізу жұмыстарын ұйымдастыру. |
2 айда 1 рет |
ДҒӘІЖО |
талдау |
|
3. |
Жас мамандарға ақпараттық-әдістемелік көмек көрсету мақсатында теориялық және тәжірибелік семинарларды ұйымдастыру, тренингтер өткізу. |
Айына 2 рет |
ДҒӘІЖО |
талдау |
|
4. |
Авторлық бағдарламаларды, таңдаулы курстар, қолданбалы курстардың бағдарламаларын талдау және енгізу. |
Наурыз-мамыр, тамыз |
ДҒӘІЖО |
талдау |
|
5. |
Күнтізбелік жоспарлардың жасалу жолдарымен таныстыру, зерделеу |
қыркүйек |
ДҒӘІЖО |
Әдістемелік кеңес |
|
6. |
Пән мұғалімдерінің жаңа педагогикалық технологияларды оқу-тәрбие үрдісінде пайдалануы, енгізуі. |
ДҒӘІЖО |
талдау |
||
7. |
Ғылыми-әдістемелік орталық жұмысының сараптамасы. Бірлестік жетекшілерінің жұмыстарының есебі. |
мамыр |
ДҒӘІЖО бірлестік жетекшілері |
Әдістемелік кеңесте талдау |
|
ІІ. Мұғалімдердің кәсіби біліктілігін көтеруге бағытталған жұмыстар
|
|||||
1. |
Оқу бағдарламаларына қойылатын талаптар: таңдау, қолданбалы курстар бағдарламаларын құру әдістемесі |
қыркүйек |
ДҒӘІЖО |
Әдістемесімен таныстыру |
|
2. |
Жаңартылған білім беру мазмұны аясындағы критериалды бағалау жүйесі
|
тамыз |
ДОТІЖО |
Педагогикалық кеңес |
|
3. |
Оқыту үдерісіндегі 18 тәсіл |
тамыз |
Кәсіби қоғамдастық |
Әр фокус группада тренинг, коучинг |
|
4. |
LS мәнмәтінінде іс-әрекеттегі зерттеу |
қыркүйек |
ДҒӘІЖО |
ғылыми-әдістемелік кеңес |
|
5. |
Сабақты зерттеуарқылы мұғалімдердің өз іс-әрекетін зерттеу практикасын енгізу |
Қыркүйек-сәуір |
Кәсіби қоғамдастық |
Көшбасшылар тренингінде, кочингте |
|
6. |
Мұғалімдер рейтингісін жүргізу |
Жыл басынан |
ДҒӘІЖО, бірлестік жетекшілері |
Бірлестік отырыстарында |
|
7. |
Мұғалімдер заңнамалық, педагогикалық-психологиялық, пәндік білімдерін бағалау |
сәуір |
ДҒӘІЖО |
ДЖК |
|
8. |
Сабақты зерттеу /LessonStudy/ әдісін жүргізу: |
қазан-сәуір |
Бірлестіктер, көшбасшылар |
Бірлестік отырыстарында |
|
9. |
Өнер және дене шынықтыру бірлестіктері |
ІX-X |
бірлестік жетекшілері, көшбасшылар |
Анықтама, ДАЖ |
|
10. |
Қазақ тілі, қоғамдық пәндер бірлестіктері |
X-XI |
бірлестік жетекшілері, көшбасшылар |
Анықтама, ДАЖ |
|
11. |
Орыс тілі бірлестігі |
XI-XII |
бірлестік жетекшілері, көшбасшылар |
Анықтама, ДАЖ |
|
12. |
Бастауыш сыныптар бірлестігі |
XII-I |
бірлестік жетекшілері, көшбасшылар |
Анықтама, ДАЖ |
|
13. |
Шет тілдер бірлестігі |
I-II |
бірлестік жетекшілері, көшбасшылар |
Анықтама, ДАЖ |
|
14. |
Математика, информатика бірлестігі |
ІІ-ІІІ |
бірлестік жетекшілері, көшбасшылар |
Анықтама, ДАЖ |
|
15. |
Жаратылыстану бірлестігі |
ІІІ-IV |
бірлестік жетекшілері, көшбасшылар |
Анықтама, ДАЖ |
|
16. |
«Үздік педагог» байқауы |
наурыз |
ДҒӘІЖО, кәсіби қоғамдастық |
Әдістемелік кеңес№ |
|
17. |
«Дарынды балаға – талантты ұстаз» |
ақпан |
ДҒӘІЖО, бірлестік жетекшілері |
Байқау қорытындысы |
|
18. |
«Авторлық бағдарламаға қойылатын талаптар» пән мұғалімдеріне арналған оқыту семинары. |
сәуір |
ДҒӘІЖО |
талдау |
|
19. |
«Үздік авторлық бағдарлама» байқауы |
мамыр |
|
|
|
Дарынды оқушылармен жұмыс бағыты
|
|||||
№ |
Жүргізілетін жұмыс мазмұны
|
мерзімі |
Жұмыс түрі |
Жауапты |
|
1. |
Гимназияішілік олимпиада (9-11 сыныптар) |
қазан |
Олимпиада |
ДҒӘІЖО, әдістемелік орталық |
|
2. |
«Гимназияішілік олимпиада» (2-4 сыныптар) |
ақпан |
олимпиада |
ДҒӘІЖО, әдістемелік орталық |
|
3. |
«Гимназияішілік олимпиада» (5-8 сыныптар) |
наурыз |
олимпиада |
ДҒӘІЖО, әдістемелік орталық |
|
4. |
«Ғылыми жоба» байқауы (8-10 сыныптар) |
Мамыр, қараша |
Байқау |
ДЭІЖО |
|
5. |
«Балғын зерттеуші» байқауы (2-7 сыныптар) |
сәуір |
байқау |
ДЭІЖО |
|
6. |
«Полиглот» олимпиадасы 5-8 сыныптар |
Қазан-сәуір |
Олимпиада |
Қазақ тілі, шет тілдер, орыс тілі бірлестігі |
|
7. |
«Жас математик» олимпиадасы 5-8 сыныптар |
Қазан-сәуір |
Олимпиада |
Математика бірлестігі |
|
8. |
«Ыбырай оқулары» байқауы |
қазан |
байқау |
қазақ тілі бірлестігі |
|
9. |
«Шәкәрім оқулары» байқауы |
қараша |
байқау |
қазақ тілі бірлестігі |
|
10. |
«Махамбет оқулары» байқауы |
қараша |
байқау |
қазақ тілі бірлестігі |
|
11. |
«Мұқағали оқулары» байқауы |
қаңтар |
байқау |
қазақ тілі, тарих бірлестігі |
|
12. |
«Жамбыл оқулары» байқауы |
қаңтар |
байқау |
қазақ тілі бірлестігі |
|
13. |
«Пушкин оқулары» байқауы |
қазан |
байқау |
орыс тілі бірлестігі |
|
14. |
«Абай оқулары» байқауы |
наурыз |
байқау |
қазақ тілі бірлестігі |
|
15. |
Робототехника байқауын өткізу |
Желтоқсан, сәуір |
байқау |
ДҒӘІЖО, Сарыбаев М. |
|
16. |
Халықаралық FLEX, «Кенгуру», Республикалық «Ақ бота» байқауларын үйлестіру. |
Қазан-ақпан |
байқау |
ДҒӘІЖО |
|
Пән бірлестіктерінің жұмысын ұйымдастыру.
Педагогикалық ұжым 9 пән бірлестігіне жинақталған. Бірлестіктер жұмысының негізгі мақсаты ұжымда шығармашылық ахуал орната отырып, мектеп мұғалімдерінің озық тәжірибелерді енгізуін, ғылыми жұмыспен айналысуын қамтамасыз ету.Міндеті педагогика және психология ғылымындағыжаңалықтарды озық технологиялары мен түрлерін жетілдіру, жаңа педагогикалық технологияларды оқу-тәрбие үрдісіне кеңінен енгізу.
Мұғалімдердің тәжірибе алмасуын жүзеге асыру үшін көшбасшы мұғалімдердің көмегімен өткен оқу жылы соңында мұғалімдердің оқу-тәрбие қызметіндегі қандай бағыттар бойынша өз тәжірибесімен бөлісе алатындарын және қай жерден қиындық көретіндерін анықтау мақсатында сауалнама, сұхбат, зерттеу, сұрақ-жауап, интервью арқылы зерттелді. Соның нәтижесінде оқу жылында жүргізілетін пән апталықтары, семинар, коучингтер жоспарланды.
«Өркениет» ғылыми-зерттеу орталығы жұмысының бір бағыты - педагогикалық тәжірибесі мен шеберлігі нәтижесінде шәкірттерімен бірлесе үлкен жетістіктерге жетіп жүрген ұстаздардың озық іс-тәжірибесін тарату, насихаттау. Педагогикалықозаттәжірибе – практика жүзіндеіскеасырылғаналдыңғықатарлыпедагогикалықидеялардыңжиынтығы.Гимназияныңосындайпедагогтарыныңозаттәжірибесізерттеліп, қала, облыс көлемінде таратылады.
2017-2018 оқу жылындағы гимназияда өткізілетін қалалық, облыстықіс-шаралары
№ п/п |
Пәні |
Тақырыбы |
Уақыты |
Жауапты |
|
Деңгейлік курсты бітірген мұғалімдер |
Іс-әрекеттегі зерттеу – мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін жетілдірудің қуатты құралы /қалалық семинар/ |
наурыз |
Есимханова Ж. Мырзабекова Қ. Кәсіби қоғамдастық |
|
Биология пәні мұғалімдері |
Биология пәнінде оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабылеттерін қалыптастыру жолдары |
сәуір |
Бошамбекова К. |