2 сыныптарға арналған жаздық тапсырмалар » Гимназия №45
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Тараз қаласы білім бөлімінің
«№45 гимназия»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(7262) 34-47-95
Есепші бөлімі:
+7(7262) 54-31-15
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » 2 сыныптарға арналған жаздық тапсырмалар
01
июнь
2019

2 сыныптарға арналған жаздық тапсырмалар

Тыңдалым және айтылым 

Тапсырма 

Мәтінді тыңда

Демалыс күні  Ақжол саяжайға  барды. Бақтағы алмалар  нарттай қызыл болып пісіпті.   

Ақжол  анасына   алма жинап көмектесті.  Нарттай алмаларды бұтадан абайлап үзіп, себетке салды. Кенет қатты жел соқты. Піскен алмалар жерге түсе бастады. Ақжол алма ағашының астында тұрған кірпіні көрді. Ағаштан түскен алмалардың біреуі кірпінің инесіне қадалып қалды. Кірпі жорғалап  жөніне кетті.   

Ақжол бұл көрініске қызыға әрі таңдана қарады.

  • Түсіндірмелі сөздіктен  «нарттай» сөзінің  мағынасын   анықта.

Нарттай - ______________________________________________________ 

  • Сұрақтарға жауап бер.
  • Ақжол қайда барды?-----------------------------------------------
  • Алманы қайда салды?------------------------------------------------
  • Кірпі алманы қалай  алды?-----------------------------------------------
  • Ақжол неге таңданды?----------------------------------------------------------

Тапсырма 

Берілген   тірек сөздерді оқы.

Тірек сөздер: сыйлаймын, ренжітпейді, досымның есімі, татумыз, өтірік айтпаймыз, көмектесемін. 

Тірек сөздерді қолданып «Менің досым» тақырыбына әңгіме құрастыр.  

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Өлеңді тыңда

Кім сендерді, балалар, сүйетұғын, 

 Қуанышыңа қуанып, қайғыңа күйетұғын? 

Түн ұйқысын төрт бөліп, кірпік қақпай,

 Шешең байғұс дамылсыз жүретұғын. 

(Міржақып Дулатов) 

  • Үлгіге сүйеніп, берілген сөздердің  үндесіп айтылуын көрсет.

Үлгі: Бүгін-бүгүн 

    Сүйетұғын -  -   ____________________________

Күйетұғын - ____________________________

Жүретұғын - ____________________________

Ұйқысын - _____________________________

Бөліп   - ________________________________

  • Сөз ішіндегі дауысты дыбыстардың үндесіп айтылуына өзің бірнеше мысал келтір.
  •  Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру 


Мәтінді оқы. Қолқанат 

Сәкен шаруаға ұқыпты болды. Үстін тап-тұйнақтай таза ұстайтын еді. Ағайынды жетеуміз. Сәкен бәрімізден үлкен.  

Жаздың күні ол бізден бұрын оянады да, үй шаруасына көмектеседі. Біз оянып, далаға шыққанда, Сәкен есік алдында жүреді. Ол бізді Қараөзек бойына соқпақ жолмен бастап алып кетеді. Мөлдір бұлақ басына барамыз да, жуынамыз. Сәкен әуелі кішкентай қарындасымыз Рахима, Халима, Сәлималарды жуындырады, шаштарын тарап, өріп береді. Содан кейін барып, өзі жуынады. 

 Біздің күндегі әдетіміз – осы. Қайтадан қатар тізіліп алып, ауылға қарай жүреміз.“Айналайын, менің ақ қаздарым”,- деп анамыз есік алдынан бізді қарсы алады.  

Сәкеннің маңдайынан сүйіп жатып: - Қолқанатым менің!- дейді. 



Мәтіннің мазмұны бойынша  екі сұрақ  құрастыр. 

1.______________________________________________________________ 

2.______________________________________________________________ 

Мәтінді   дауыстап оқы. 

Жағыпар мен Жапар көлге күн ұзақ қармақ салып, бірнеше шабақ ұстап алды. Оны өздерінің шелектеріне  тазалап салып,  астына от жағып пісірді. Сорпаға қосатын не тұз,  не пияз, не бұрыш жоқ. Сонда да піскен соң, таза ауада рақаттанып іше бастады. Бірінебірі: 

  • Сорпа дәмді болды, -  десіп қояды.  

Күн еңкейе бұлардың қасына қой бағып жүрген Жарылғап келді. Ол әзілдеп: 

  • Сорпа дәмді болсын, - деді. 
  • Өзі де дәмді, - деді Жағыпар. 
  • Аттан түсіп, дәм тат, - деді Жапар. 

Жарылғап атын байлап қойып, бірге отырып сорпа ішті: 

  • Балықтың сорпасына еңбектерің сіңген екен, термен келген ас дәмді, сіңімді болады, - деді күліп. 

Жағыпар мен Жапар біріне-бірі жымия қарасты.

(Мәдіхат Төрежанов) 

  • Мәтінге ат қой.    ______________________________________________
  • Мәтіндегі негізгі ойды анықта.

___________________________________________________________________ 

Жазылым :                                                   Қамқорлық

Күз мезгілі болатын. Күн бұлтты. Жаңбыр жауып тұр. Асқар мен Жанар үйлеріне қарай келе жатты. Олар жол бойында бүрісіп отырған кішкентай күшікті көрді.  Күшікті аяп, үйлеріне алып келді. Оған сүт, тамақ берді. Күшік тамаққа тойды. Бір кезде ұйқыға кетті. Екі бала өз істеріне риза болды. Олар бір-біріне жымыңдай қарады. 

  • Суреттерді пайдаланып, мәтінге жоспар құр. Жоспарды бұлтшаларға жаз.

Жоспар: 

 

Тірек сөздер: күз, бұлтты, үй, бүрісіп отыру, кішкентай күшік, аяу, сүт, тамақ, тамаққа тою, ұйқы, риза болу.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Қатені табу және түзету 

Сөйлемдерде жіберілген қатені тауып, астын сыз.  Мәтінді қатесіз көшіріп жаз. 

Биыл жаз жайлі болды. Ауылдың баладары тоғайға шие теруге бардық. Тоғайда шие өте көп екен.  Біз  щиені тойғанымызша жедік. 

Содан соң ыдысымызды толтыруға кірістік.  Демалысымыз көнілді өтті. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Каллиграфиялық нормаларды сақтау 


Көшіріп жаз

 Қателік 

Тау мен тасты кезіп сейілдеп жүрген Даниярға шашын ақ қырау шалған  қарт  кісі жолығыпты. Не дерін білмей, кідіріп қалған балаға жақындап келіп:  

Шырағым, сен өзі есейіп қалған бала көрінесің.Бірақ бұл кемшілігіңді бір жолға кешіремін, – дейді ол.

Қандай кемшілікті айтасың, қарт? – депті Данияр үлкен   кісінің аяқ астынан өзін кінәлай жөнелгенін түсінбей.   

Шырағым,сен осы тұрғанда бір емес, бірнеше кемшілік жібердің....     (Н. Ақыш) 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды сақтау. 

1-тапсырма :Суреттегі заттардың атауын жаз. 

___________    _________________    ____________     _____________     ____________ 


2-тапсырма 

Сурет бойынша 2-3 сөйлем құрастырып жаз. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 

3-тапсырма 

         Көп нүктенің орнына  «у»,« и, й»  әріптерінің тиістісін қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз.

Анам кешкi ас да...ындады. Олар ба...ырсақ пiсiрдi. Менiң ұ...ықтағым келдi. Кеше  қар жа...ды. Саят дөңгелек қ...ды. Балаларқ...аласпақ о...нады. Інжу  үйді ж... нады

Әр суреттің атауын жаз.Сөздің соңына «ы, і» әріптерінің тиістісін жалғап жаз.Өзгерген әріптің астын сыз.


________ - ________       ________- _________    _______   -  ______       _____-______ 

5-ТАПСЫРМА

Дауыссыз дыбыстарды жаз.

Қатаң дауыссыздар: _______________________________

Ұяң дауыссыздар:    _______________________________

Үнді дауыссыздар:   _______________________________


6- тапсырма 

Сөздерді оқы. Қай сөздерде «ы» және «і» әріптері артық жазылған? Сол сөздердің қатесін түзетіп, көшіріп жаз.

Іле, лашын, ілебіз, ілгіш, ылайық, ілезде, ылауазым, ірімшік, ірең, ылди, ыразы, ылғал, ыраушан, ылақ, ірет, рас, ылай,ырұқсат, ірі. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



7-тапсырма 

Берілген сөзге сәйкес келетін әріпті қоршап сыз.

 

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Wiiwiwiw
2 августа 2024 17:42
продам девственность в Москве

Как продать девственность в Москве по выгодной цене? Напиши на сайте и узнай как это сделать. Только самые богатые Московские спонсоры