Ақпарат » Страница 11 » Гимназия №45
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Тараз қаласы білім бөлімінің
«№45 гимназия»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(7262) 34-47-95
Есепші бөлімі:
+7(7262) 54-31-15
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Страница 11
Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі М.Баймашеваның зерттеу сабағы
24
январь
2025
Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі М.Баймашеваның зерттеу сабағы
Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі М.Баймашева 7”Б” сыныбында “Как через использование различных приемов обучения развить монологическое высказывание учащихся как продукта речевой деятельности?” зерттеу сұрағы бойынша “Традиции и празднование Нового года. Понятие о сложном предложении” тақырыбында зерттеу сабағын өтті. 
Орыс тілі пен әдебиеті пәнінің мұғалімі К.К.Касенованың зерттеу сабағы
24
январь
2025
Орыс тілі пен әдебиеті пәнінің мұғалімі К.К.Касенованың зерттеу сабағы
Орыс тілі пен әдебиеті пәнінің мұғалімі К.К.Касенова 5“Д” сыныбында “Как через использование различных приемов обучения развить монологическое высказывание учащихся как продукта речевой деятельности?” зерттеу сұрағы бойынша “Казахская народная сказка “Мастер Али” тақырыбында зерттеу сабағын өтті. 
Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Г.К.Альжанованың зерттеу сабағы
24
январь
2025
Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Г.К.Альжанованың зерттеу
Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Г.К.Альжанова 8«Ә» сыныбында “Как через использование различных приемов обучения развить монологическое высказывание учащихся как продукта речевой деятельности?” зерттеу сұрағы бойынша “ Олжас Сулейменов «Волчата “ тақырыбында зерттеу сабағын өтті. 
“Махамбет” қойылымы
23
январь
2025
“Махамбет” қойылымы
ЕГЕМЕН ЕЛДІКТІҢ ӨШПЕС РУХЫ - МАХАМБЕТ М.Шахановтың «Нарынқұм зауалы» поэмасы желісі бойынша «Махамбет» қойылымы екі көрсетіліммен сахна төрінде көрсетілді. Махамбет рөлінде 11«В» сыныбының оқушысы Ізтілеу Нұрболат, сондай-ақ 10«Г» сыныбының оқушылары Асхатқызы Балжан, Жұмахан Анар, 9"Д" сыныбының оқушылары Арланбек Назерке, Мүсілім Арман, 9"Б" сыныбының оқушысы Халиков Алмас, 8«Б» сыныбының оқушысы Ерғали Нұрсұлтан, 2«Ә» сыныбының оқушысы Сұлтан Ермахан өз рөлдерін жоғары деңгейде сомдап,
Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі А.К.Ержигитованың зерттеу сабағы
23
январь
2025
Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі А.К.Ержигитованың зерттеу
Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі А.К.Ержигитова 10”А” сыныбында “Как через использование различных приемов обучения развить монологическое высказывание учащихся как продукта речевой деятельности?” зерттеу сұрағы бойынша “Талант любви в рассказе Гранатовый браслет" тақырыбында зерттеу сабағын өтті. 
7-сынып оқушыларымен “Математикалық лига” интеллектуалды ойыны ұйымдастырылды
22
январь
2025
7-сынып оқушыларымен “Математикалық лига” интеллектуалды ойыны
7-сынып оқушыларымен “Математикалық лига” интеллектуалды ойыны ұйымдастырылды. Интеллектуалды ойын 6 кезеңнен құралды: 1. “Ой жүйрік” 2. “Бәйге” 3. “Дода” 4. “Ой жарыс” 5. “Шабыт” 6. “Мәре” Қорытындысында қатысушы топтар дипломдармен марапатталды. 
Гүл отырғызу - табиғатқа қамқорлық “Жасыл әлем” үйірмесі аясында 4-сынып оқушылары гүл отырғызды
22
январь
2025
Гүл отырғызу - табиғатқа қамқорлық “Жасыл әлем” үйірмесі аясында
Гүл отырғызу - табиғатқа қамқорлық “Жасыл әлем” үйірмесі аясында 4-сынып оқушылары гүл отырғызды. Мақсаты: гүл отырғызудың маңыздылығын түсіндіру, табиғатты аялауға баулу және экологиялық сананы қалыптастыру.
Серіктес №43 мектептің биология пәні мұғалімдерінен құралған фокус топ мүшелерімен бірлескен зерттеу жұмыстарын жүргізді
20
январь
2025
Серіктес №43 мектептің биология пәні мұғалімдерінен құралған фокус
Биология пәні мұғалімі Т.Мейіртан серіктес №43 мектептің биология пәні мұғалімдерінен құралған фокус топ мүшелерімен бірлескен зерттеу жұмыстарын жүргізді. Зерттеу тобының мұғалімдері білім сапасын төмен көрсеткен 7в сыныбымен Оқытудың белсенді әдіс-тәсілдері білім алушылардың оқу үлгерімін қаншалықты жақсартады? деген зерттеу сұрағымен жұмыс жасады. Зерттеу сабағын биология пәнінің мұғалімі Н.Мәнісбек өтті. Зерттеу сабағынан кейін талдау жүргізіліп, келесі циклдің зерттеу сұрағы анықталды.